Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Technicznym - Podinspektor ds. prowadzenia inwestycji - w pełnym wymiarze czasu pracy
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie poszukuje pracownika na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Technicznym – Podinspektor ds. prowadzenia inwestycji - w pełnym wymiarze czasu pracy.
Opis stanowiska:
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego w tym: ustalenie zakresu potrzeb i zlecania opracowań dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem uzgodnień, przygotowanie materiałów i sporządzanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych;
- monitorowanie przebiegu inwestycji poprzez prowadzenie nadzoru, koordynacji i kontroli spraw związanych z realizacją zawartych umów i zleceń na sporządzenie dokumentacji projektowej a także realizacji robót remontowych i inwestycyjnych, uzyskanie uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do przekazania obiektów do eksploatacji;
- kontrola wydatków środków finansowych przydzielonych na dane zadanie w planie finansowo-rzeczowym.
- przygotowywanie materiałów do sporządzania planów i sprawozdań dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych.
Prowadzenie książek obiektów należących i będących w zarządzie ZUK, współpraca z pozostałymi wydziałami Zakładu i jednostkami zewnętrznymi.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne o specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe wymagania:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość programów komputerowych: Norma, AutoCAD, Excel, Word,
- mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, kreatywność,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty
- życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych, kontakt, tj. adres e-mail lub numer telefonu,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ksero dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
- oświadczenie kandydata, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z postępowaniem rekrutacyjnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZUK w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2019 r. kształtował się poniżej 6%.
Oferty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach w terminie do: 09.08.2019 r.
Uwaga: liczy się data wpływu do Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie /Sekretariat/ ul. Ku Słońcu 125A , w godz. od 700 do 1500, informacja tel. 91 48 57 130.
Uwaga:
- Oferty które wpłyną do ZUK niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji,
- Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone (komisyjnie).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Trautman | 30-07-2019 13:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-07-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 30-07-2019 13:33 |