Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

"REMONT WYBIEGÓW DLA PSÓW W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECINIE"


Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:

REMONT WYBIEGÓW DLA PSÓW W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECINIE

 

  • Przedmiot i zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wybiegów dla psów w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.

CPV 45223600-2

2.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:

1) wymianę podłoży betonowych na nowe i ułożenie na nich posadzki z płytek ceramicznych,

2) wymianę krat stałych i otwieranych na klatkach oraz wokół wybiegu,

3) remont pozostałych elementów stalowych ogrodzeń,

4) wymianę wypraw tynkarskich na ścianach,

5) prace malarskie,

6) remont instalacji kanalizacyjnej.

3. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 6 - 8 do SIWZ.

4. Prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622
ze zmianami).

  • Warunki stawiane Wykonawcom:

1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki dodatkowe, określone poniżej:

WARUNEK 1

Wykonawcy, którzy wykażą (wykaz według wzoru stanowiącego załącznik nr 3),
iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia polegającą nawykonaniu prac tynkarskich lub posadzkarskich i co najmniej jedna prace podobną do przedmiotu zamówienia polegającą na wykonaniu prac ślusarskich, o łącznej o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto, podając ponadto datę (od dnia...... do dnia........), miejsce realizacji, wartość pracy oraz podmiot zlecający.

Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,

iż w ramach jednego zlecenia wykonał łącznie wyżej opisane prace.

WARUNEK 2

Wykonawcy, którzy wykażą (wykaz według wzoru stanowiącego załącznik nr 4), iż dysponują co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:

  1. Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1;

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę cenową;

B. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów sporządzony na podstawie odpowiednio załączników nr 6 - 8 do SIWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów;

  1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2;

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie;

  1. Wykaz prac podobnych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem opisu prac, daty wykonania, miejsca wykonania, wartości prac oraz podmiotu zlecającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3);

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  1. Dokumenty potwierdzające, że prace podobne wymienione w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 zostały wykonane należycie;

  2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

G. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego;

H. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

I. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.

  • Termin realizacji:

Termin wykonania zamówienia: 12 tygodni od daty podpisania umowy.

  • Kryterium:

cena - 100 %

  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  • Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

  • Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  • Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  • Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, tj.www.bip.zuk.szczecin.pl

  • Oferty można składać do dnia 31.08.2006 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.08.2006 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.

1

 

 

 

 

 

 

  •  

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogloszenie.doc 2006-08-24 14:49:53 74,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-Wybiegi_dla_psow.rar 2006-08-25 11:48:11 8,6MB 285 razy
Wynik postępowania
1 WYNIK_POSTEPOWANIA.doc 2006-09-12 13:57:18 21KB
Udzielenie zamówienia
1 udzielenie_zamowienia.doc 2006-09-12 13:58:23 20KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Ulicki 24-08-2006 14:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-08-2006
Ostatnia aktualizacja: - 24-08-2006 14:49