Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

„ZAGOSPODAROWANIE TERENU MIASTECZKA REKREACYJNEGO PRZY UL. KU SŁOŃCU, KASPRZAKA I LITWINOWICZA W SZCZECINIE”

Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:

 

„ZAGOSPODAROWANIE TERENU MIASTECZKA REKREACYJNEGO PRZY UL. KU SŁOŃCU, KASPRZAKA I LITWINOWICZA W SZCZECINIE”

 

§         Przedmiot i zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu miasteczka rekreacyjnego przy ul.               Ku Słońcu, Kasprzaka i Litwinowicza w Szczecinie.

      CPV 74252100-1.

2.  Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

            Etap I:

      1)   alejek o nawierzchni żwirowej,

      2)   miejsc postojowych dla samochodów,

      3)   placyku ze stolikiem do gry w szachy;

      4)   nasadzeń bylin na klombie,

      5)   trawników i nasadzeń drzew i krzewów,

      6)   ustawienie ławek i koszy na śmieci,

          Etap III:

7)   12 miesięczną pielęgnację zieleni.

3.   Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5 – 7 do SIWZ.

4.   Prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. ustawą z dnia 27   stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622
ze zmianami).

§         Warunki stawiane Wykonawcom:

1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
oraz warunek dodatkowy, określony poniżej:

WARUNEK

Wykonawcy, którzy wykażą (wykaz według wzoru stanowiącego załącznik nr 3),
iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia polegającą na ułożeniu nawierzchni utwardzonej żwirowej o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto i co najmniej jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia polegającą na wykonaniu zieleni (trawniki, nasadzenia drzew i krzewów) o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto, podając ponadto datę (od dnia...... do dnia........), miejsce realizacji, wartość pracy oraz podmiot zlecający.

Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, 

iż w ramach jednego zlecenia wykonał łącznie wyżej opisane prace.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:

A.                Oferta cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1;

            W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę    cenową;

B.                Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2;

                W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie;

C.        Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie odpowiednio załączników nr 5 – 7
            do SIWZ;

            W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny kosztorys          ofertowy;

D.        Wykaz prac podobnych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem          wszczęcia         postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres      prowadzenia    działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem opisu prac, daty           wykonania,      miejsca wykonania, wartości prac oraz podmiotu zlecającego (według wzoru             stanowiącego załącznik nr 3);

            W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający        ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

E.           Dokumenty potwierdzające, że prace podobne wymienione w wykazie według        wzoru   stanowiącego załącznik nr 3 zostały wykonane należycie;

F.            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do   ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6       miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

G.        Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających   ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu
            i zawarcia umowy.

§         Termin realizacji:

      Termin wykonania zamówienia:

1)      etap I – 30 - 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy,

2)      etap II – 12 miesięcy od dnia odbioru prac etapu I .

§           Kryterium:

      cena - 80 %

      termin wykonania etapu I* – 20 %

§         Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

§         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

§         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

§         Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

§         Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

§         Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

§         Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

§         Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, tj. www.bip.zuk.szczecin.pl

§         Oferty można składać do dnia 05.09.2006 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

§         Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.09.2006 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Og_oszenie.doc 2006-08-25 12:03:29 76,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ-Zagosp._terenu_miasteczka_rekreacyjnego..rar 2006-08-25 12:16:39 6,4MB 259 razy
2 Zal_nr_5a-opis_techniczny_kasprzaka.pdf 2006-08-25 14:16:39 18,4MB 271 razy
3 Zal_nr_5b-Inwentaryzacja_nawierzchni.PDF 2006-08-25 16:06:39 19,8MB 275 razy
Wynik postępowania
1 Wynik_postepowania.doc 2006-09-07 11:11:06 20KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Ulicki 25-08-2006 12:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-08-2006
Ostatnia aktualizacja: - 25-08-2006 12:03