Pielęgnacja zieleni na Cmentarzu Centralnym i pozostałych cmentarzach komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
OGŁOSZENIE
Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie,
ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg ograniczony (art.. 47 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) pn.
„PIELĘGNACJA ZIELENI NA CMENTARZU CENTRALNYM
I POZOSTAŁYCH CMENTARZACH KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
(w podziale na części)”
Procedura przyśpieszona - art. 49 ust. 4 i art. 52 ust. 4 ustawy - Zamawiający wyznacza krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz krótszy termin składania ofert, jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia publicznego
Przedmiot zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja zieleni na Cmentarzu Centralnym i pozostałych cmentarzach komunalnych w Szczecinie w podziale na części:
CZĘŚĆ I: Pielęgnacja zieleni na Cmentarzu Centralnym w Szczecinie
CZĘŚĆ II: Pielęgnacja zieleni na cmentarzach komunalnych w Szczecinie, tj. w Dąbiu, Zdrojach, Wielgowie, Płoni i przy ul. Strzałowskiej
(CPV 77300000, 77310000, 77340000).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje (dot. wszystkich części) m. in.:
jednokrotne koszenie trawników wykonywane w czasie:
A. nie dłuższym niż 10 dni roboczych - w przypadku pierwszego koszenia w sezonie;
B. nie dłuższym niż 7 dni roboczych - w przypadku kolejnych koszeń,
Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy,
po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym;
wiosenne i jesienne grabienie liści wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym;
sadzenie kwiatów wykonywane w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu
i uzgodnieniu z Zamawiającym;gracowanie alejek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu
i uzgodnieniu z Zamawiającym;udzielenie gwarancji na wykonane prace odpowiednio:
A. renowacja trawnika - 12 miesięcy,
B. sadzenie drzew i krzewów - 12 miesięcy,
C. renowacja alejki - 12 miesięcy,
6) stałe utrzymanie czystości terenów zieleni,
7) wykonanie projektów obsadzenia kwietników zaakceptowanych przez Zamawiającego.
3. Dni robocze to dni pracujące za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych (dni ustawowo wolnych od pracy), czyli od poniedziałku do soboty.
4. Prace dodatkowe i interwencyjne (dot. wszystkich części) - prace nie wyszczególnione
w zakresie przedmiotu zamówienia, których z uwagi na nieprzewidywalny charakter nie można określić (np. usuwanie skutków wichury):
1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac dodatkowych i interwencyjnych, które są konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia publicznego, po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego (prace dodatkowe) lub zgłoszenia przez Dyżurnego Technicznego Miasta (prace interwencyjne);
2) prace interwencyjne będą rozpoczynane nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia, natomiast prace dodatkowe w terminie określonym w zleceniu;
3) prace dodatkowe i interwencyjne będą kosztorysowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z zasadami kosztorysowania i katalogami KNR, z zastosowaniem oferowanych w ofercie nośników cen (m. in. roboczogodzina) oraz z zastosowaniem cen materiałów nie przekraczających średnich cen publikowanych w informatorach SEKOCENBUD obowiązujących w okresie wykonywania prac;
4) Wykonawca zapewni osoby do realizacji prac interwencyjnych przez całą dobę
i również w dni wolne od pracy;
5) prace dodatkowe i interwencyjne są traktowane analogicznie jak prace wynikające
z zakresu przedmiotu zamówienia (kary umowne).
5. Zamawiający ma prawo zlecić Wykonawcy wykonanie prac określonych w przedmiocie zamówienia na obiektach pełniących funkcje cmentarne innych niż określone w przedmiocie zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca składa tylko jedną ofertę na jedną lub dwie części określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie, oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki dodatkowe (dot. wszystkich części), określone poniżej:
WARUNEK I
Wykazanie przez Wykonawcę, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 4 prace podobne do przedmiotu zamówienia podając ponadto datę (od dnia...... do dnia........), miejsce realizacji oraz wartość pracy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
co najmniej:
1 pracę przy utrzymaniu zieleni miejskiej na kwotę nie mniejsza niż 100.000 zł brutto
oraz
3 prace w drzewostanie miejskim lub parkowym na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto.
WARUNEK II
Wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje osobami posiadającymi nw. uprawnienia, wykształcenie, praktykę, tj.:
kierownik robót - osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w zakresie pielęgnacji zieleni o kierunku ogrodnictwo, rolnictwo, leśnictwo lub architektura krajobrazu oraz minimum 5 - letnią praktykę w zakresie pielęgnacji zieleni,
zastępca kierownika (brygadzista) - osoba posiadająca wykształcenie techniczne
w zakresie pielęgnacji zieleni lub osoba posiadająca inne wykształcenie techniczne oraz minimum 2 - letnią praktykę w zakresie pielęgnacji zieleni,3 pilarzy drzew ozdobnych,
5 osób posiadających wykształcenie zawodowe rolnicze, ogrodnicze lub leśne lub 5 osobami posiadającymi minimum 2 - letnią praktykę w zakresie konserwacji zieleni.
WARUNEK III
Posiadanie przez Wykonawcę co najmniej:
1) 3 ciągników z przyczepą lub 3 pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych i zielonych, zabezpieczonych np. plandeką, siatką (aby nie powodować zaśmiecania terenu podczas transportu) oraz przystosowanych do poruszania się po ziemnych, wąskich alejkach cmentarza,
2) 3 pilarek spalinowych,
3) 5 wykaszarek,
4) 5 kosiarek trawnikowych z koszem.
WARUNEK IV
Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 zł.
WARUNEK V
Posiadanie przez Wykonawcę dostępu do środków finansowych w wysokości minimum 100.000 zł.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - Wykonawcy składają jeden wspólny wniosek;
Oświadczenie zgodnie z art. 50 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami); w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. oświadczenie składa każdy
z nich;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich; w przypadku zamiaru składania oferty przez spółkę cywilną - ww. dokumenty składane są oddzielnie na każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich; w przypadku zamiaru składania oferty przez spółkę cywilną - ww. dokumenty składane są oddzielnie na każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich;
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dot. podmiotów zbiorowych) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich;
Wykaz prac podobnych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty, miejsca realizacji oraz wartości (z uwzględnieniem warunku I); w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz;
Dokumenty potwierdzające, że wykazane prace podobne zostały wykonane należycie;
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia, wykształcenie, praktyka), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z uwzględnieniem warunku II); w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz;
Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakie posiada Wykonawca (z uwzględnieniem warunku III); w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz;
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 zł; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich;
Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 100.000 zł lub zdolność kredytową dot. kwoty minimum 100.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku Wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną - ww. dokument składa każdy z nich;
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz zbierania lub transportu odpadów komunalnych;
w przypadku zamiaru składania oferty wspólnej składane jest jedno zezwolenie dot. jednego
z wykonawców zamierzających składać ofertę wspólną;
W przypadku przedłożenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, przedłożyć umowę z podmiotem, który przejmie odpady komunalne do utylizacji i posiada odpowiednie zezwolenie;
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, zamierzających składać ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu
i zawarcia umowy.
3. Wykonawcy zagraniczni:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentu, o których mowa w lit. C, D, E i G składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu (-ów), o którym mowa w lit. F, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w niniejszym ogłoszeniu, będzie dokonana na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
5. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 20 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w ocenie doświadczenia - wykonania prac podobnych. Ocena zostanie dokonana poprzez przyznanie 1 punktu każdej następnej - ponad wymagane minimum - pracy podobnej (zgodnej z zapisami warunku I), której należyte wykonanie zostanie potwierdzone odpowiednim dokumentem.
6. Wymagania formalne, jakim powinien odpowiadać wniosek o dopuszczenie do udziału
w przetargu ograniczonym:
1) wniosek musi być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem,
2) wniosek oraz wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę,
3) W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony adnotacją „za zgodność z oryginałem”). Jeżeli do podpisania dokumentów upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby,
4) Jeżeli wymagane dokumenty są sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa go
z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym, złożone bez wymaganych tłumaczeń, nie będą podlegały badaniu i ocenie.
7. Wykonawcy zamierzający składać ofertę wspólną:
1) Wykonawcy zamierzający składać ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy. Do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika,
2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy zamierzający składać ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zapisy pkt 1 - 2
Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2009 r.
Kryterium oceny ofert i jego znaczenie:
najniższa cena
Wadium:
1. Wadium wynosi 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), natomiast w podziale na części odpowiednio:
CZĘŚĆ I - 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
CZĘŚĆ II - 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych).
Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 20.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wnioski wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami można składać do dnia 24.04.2006 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.
Odwołanie wnosi się Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu (art. 184 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych)
Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej: 07.04.2006 r.
1
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Ulicki | 10-04-2006 11:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 10-04-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 10-04-2006 11:46 |