Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA I REMONT STRUMIENIA GLINIANKANA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. NARCIARSKIEJ (KM 0+000 DO KM 0+372) ORAZ STRUMIENIA OSINIEC NA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. TĘCZOWEJ I STRUMIENIA OSIEŃCZYK OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. PODOLSKIEJ W SZCZECINIE. ETAP I - PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA W REJONIE UL. KOSZALIŃSKIEJ OD KM 0+000 DO KM 0+018 I REMONT STRUMIENIA GLINIANKA NA ODCINKU OD KM 0+018 DO KM 0+372

W związku z obecną sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa - w trosce o zdrowie
i bezpieczeństwo – Zamawiający informuje, że oferty należy składać do skrzynki podawczej wystawionej przy wejściu do siedziby Zamawiającego. Jeżeli oferta zostanie złożona w dniu składania ofert, wówczas o godz. 11.00 skrzynka podawcza zostanie otwarta przez pracownika Sekretariatu ZUK przy udziale osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcami, oferty zostaną z niej wyciągnięte, po czym każda otrzyma numer i zostanie opatrzona adnotacją „Oferta złożona w dniu 26.11.2020 r. przed godz.11.00”

Ponadto Zamawiający zwraca się z prośbą o rozważenie konieczności udziału w publicznym otwarciu ofert.  W przypadku zamiaru uczestniczenia w publicznym otwarciu ofert należy
z wyprzedzeniem zgłosić osobie, która będzie kontaktowała się z Wykonawcami, tj. Agnieszka Zadernowska - 91 48 57 141; agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl  

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie informacje z otwarcia ofert będą niezwłocznie zamieszczane na stronie internetowej.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 09.11.2020.11.20.35_Ogloszenie_o_zamowieniu.docx 2020-11-09 11:20:35 48,4KB
2 09.11.2020.15.09.36_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.docx 2020-11-09 15:09:36 13,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 09.11.2020.11.21.24_Zalacznik_nr_1.doc 2020-11-09 11:21:24 63KB 146 razy
2 09.11.2020.11.21.45_Zalacznik_nr_2.docx 2020-11-09 11:21:45 14,5KB 161 razy
3 09.11.2020.11.24.27_Zalacznik_nr_3.docx 2020-11-09 11:24:27 21,8KB 129 razy
4 09.11.2020.11.24.53_Zalacznik_do_umowy.doc 2020-11-09 11:24:53 31KB 132 razy
5 09.11.2020.11.25.11_Zalacznik_nr_6.zip 2020-11-09 11:25:11 4,7MB 258 razy
6 09.11.2020.11.25.31_Zalacznik_nr_7.zip 2020-11-09 11:25:31 760,0KB 141 razy
7 09.11.2020.11.25.51_Zalacznik_nr_8.docx 2020-11-09 11:25:51 15,7KB 134 razy
8 09.11.2020.11.26.02_Zalacznik_nr_9.docx 2020-11-09 11:26:02 15,9KB 127 razy
9 09.11.2020.11.26.12_Zalacznik_nr_10.docx 2020-11-09 11:26:12 17,1KB 114 razy
10 09.11.2020.11.26.24_Zalacznik_nr_11.docx 2020-11-09 11:26:24 22,5KB 129 razy
11 zalacznik_nr_5.zip 2020-11-09 14:27:55 174,2MB 188 razy
12 09.11.2020.15.10.28_SIWZ.docx 2020-11-09 15:10:28 79,4KB 152 razy
13 09.11.2020.15.10.43_Zalacznik_nr_4.docx 2020-11-09 15:10:43 53,0KB 274 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 20.11.2020.13.05.22_1-_zmiana_i_wyjasnienia_SIWZ.docx 2020-11-20 13:05:22 22,4KB
Wynik postępowania
1 23.02.2021.13.28.26_WYNIK_-_internet.doc 2021-02-23 13:28:26 33,5KB
Udzielenie zamówienia
1 13.04.2021.10.17.04_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.docx 2021-04-13 10:17:04 25,4KB
Informacja z otwarcia ofert
1 26.11.2020.12.29.04_Informacja_z_otwarcia_ofert.docx 2020-11-26 12:29:04 19,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Zadernowska 09-11-2020 11:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Zadernowska 09-11-2020
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Zadernowska 13-04-2021 10:17