Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZALETÓW PUBLICZNYCH PRZY BRAMIE GŁÓWNEJ CMENTARZA CENTRALNEGO I PRZY KAPLICY GŁÓWNEJ CMENTARA CENTRALNEGO, PRZY UL. MIODOWEJ I PRZY UL. TURKUSOWEJ W SZCZECINIE (w podziale na części)

W związku z obecną sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa - w trosce o zdrowie
i bezpieczeństwo – Zamawiający informuje, że oferty należy składać do skrzynki podawczej wystawionej przy wejściu do siedziby Zamawiającego. Jeżeli oferta zostanie złożona w dniu składania ofert, wówczas o godz. 10.00 skrzynka podawcza zostanie otwarta przez pracownika Sekretariatu ZUK przy udziale osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcami, oferty zostaną z niej wyciągnięte, po czym każda otrzyma numer i zostanie opatrzona adnotacją „Oferta złożona w dniu 27.10.2020 r. przed godz.10.00”

Ponadto Zamawiający zwraca się z prośbą o rozważenie konieczności udziału w publicznym otwarciu ofert.  W przypadku zamiaru uczestniczenia w publicznym otwarciu ofert należy
z wyprzedzeniem zgłosić osobie, która będzie kontaktowała się z Wykonawcami, tj. Agnieszka Zadernowska - 91 48 57 141; agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl  

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie informacje z otwarcia ofert będą niezwłocznie zamieszczane na stronie internetowej.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 16.10.2020.10.41.56_Ogloszenie_o_zamowieniu.docx 2020-10-16 10:41:56 33,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 16.10.2020.10.42.11_SIWZ.docx 2020-10-16 10:42:11 56,3KB 181 razy
2 16.10.2020.10.42.20_Zalacznik_nr_1.docx 2020-10-16 10:42:20 21,1KB 170 razy
3 16.10.2020.10.42.27_Zalacznik_nr_2.docx 2020-10-16 10:42:27 13,9KB 143 razy
4 16.10.2020.10.42.38_Zalacznik_3I.doc 2020-10-16 10:42:38 80KB 131 razy
5 16.10.2020.10.42.57_Zalacznik_3II.doc 2020-10-16 10:42:57 76,5KB 268 razy
6 16.10.2020.10.43.11_Zalacznik_3III.docx 2020-10-16 10:43:11 27,0KB 165 razy
7 16.10.2020.10.43.23_Zalacznik_do_umowy.doc 2020-10-16 10:43:23 29KB 140 razy
8 16.10.2020.10.43.30_Zalacznik_nr_4.docx 2020-10-16 10:43:30 14,8KB 145 razy
9 16.10.2020.10.43.39_Zalacznik_nr_5.docx 2020-10-16 10:43:39 20,3KB 141 razy
10 16.10.2020.11.49.24_Instrukcja_mycia_toalety_-_dot._czesc_III.pdf 2020-10-16 11:49:24 354,2KB 181 razy
Wynik postępowania
1 15.12.2020.17.37.35_WYNIK_-_internet.doc 2020-12-15 17:37:35 59KB
2 23.12.2020.12.56.41_WYNIK_II_-_internet.doc 2020-12-23 12:56:41 46KB
Udzielenie zamówienia
1 19.01.2021.14.18.35_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.docx 2021-01-19 14:18:35 21,3KB
Informacja z otwarcia ofert
1 27.10.2020.13.23.55_Informacja_z_otwarcia_ofert_-_czesc_I.docx 2020-10-27 13:23:55 24,3KB
2 27.10.2020.13.24.02_Informacja_z_otwarcia_ofert_-_czesc_II.docx 2020-10-27 13:24:02 24,5KB
3 27.10.2020.13.24.08_Informacja_z_otwarcia_ofert_-_czesc_III.docx 2020-10-27 13:24:08 24,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Zadernowska 16-10-2020 10:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Zadernowska 16-10-2020
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Zadernowska 19-01-2021 14:19