Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

III - REMONT GÓRNEGO PIASKOWNIKA I STRUMIENIA WARSZEWIEC NA ODCINKU OD UL. JUDYMA DO UL. CHOPINA (OD KM 1+494 DO KM 2+288) W SZCZECINIE

W związku z obecną sytuacją spowodowaną epidemią koronawirusa - w trosce o zdrowie
i bezpieczeństwo – Zamawiający informuje, że oferty należy składać do skrzynki podawczej wystawionej przy wejściu do siedziby Zamawiającego. Jeżeli oferta zostanie złożona w dniu składania ofert, wówczas o godz. 11.00 skrzynka podawcza zostanie otwarta przez pracownika Sekretariatu ZUK przy udziale osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcami, oferty zostaną z niej wyciągnięte, po czym każda otrzyma numer i zostanie opatrzona adnotacją „Oferta złożona w dniu 05.01.2021 r. przed godz.11.00”

Ponadto Zamawiający zwraca się z prośbą o rozważenie konieczności udziału w publicznym otwarciu ofert.  W przypadku zamiaru uczestniczenia w publicznym otwarciu ofert należy
z wyprzedzeniem zgłosić osobie, która będzie kontaktowała się z Wykonawcami, tj. Agnieszka Zadernowska - 91 48 57 141; agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl  

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie informacje z otwarcia ofert będą niezwłocznie zamieszczane na stronie internetowej.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 21.12.2020.11.28.01_Ogloszenie_o_zamowieniu.docx 2020-12-21 11:28:01 43,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 21.12.2020.11.28.25_SIWZ.docx 2020-12-21 11:28:25 76,7KB 141 razy
2 21.12.2020.11.29.00_Zalacznik_nr_1.docx 2020-12-21 11:29:00 20,0KB 232 razy
3 21.12.2020.11.29.14_Zalacznik_nr_2.docx 2020-12-21 11:29:14 14,2KB 158 razy
4 21.12.2020.11.29.26_Zalacznik_nr_3.docx 2020-12-21 11:29:26 21,4KB 137 razy
5 21.12.2020.11.29.38_Zalacznik_nr_4.docx 2020-12-21 11:29:38 48,5KB 125 razy
6 21.12.2020.11.30.53_Zalacznik_nr_6.zip 2020-12-21 11:30:53 28,0MB 157 razy
7 21.12.2020.11.31.16_Zalacznik_nr_7.zip 2020-12-21 11:31:17 24,5MB 241 razy
8 21.12.2020.11.31.46_Zalacznik_nr_8.docx 2020-12-21 11:31:46 15,3KB 120 razy
9 21.12.2020.11.32.06_Zalacznik_nr_9.docx 2020-12-21 11:32:06 15,5KB 108 razy
10 21.12.2020.11.32.46_Zalacznik_nr_10.docx 2020-12-21 11:32:46 16,8KB 142 razy
11 21.12.2020.11.32.59_Zalacznik_nr_11.docx 2020-12-21 11:32:59 20,3KB 153 razy
12 21.12.2020.11.33.10_Zalacznik_do_umowy.doc 2020-12-21 11:33:10 29,5KB 107 razy
13 zalacznik_nr_5.zip 2020-12-21 14:25:44 216,4MB 124 razy
Wynik postępowania
1 24.02.2021.16.38.56_WYNIK_internet.doc 2021-02-24 16:38:56 30,5KB
Udzielenie zamówienia
1 24.03.2021.10.21.52_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.docx 2021-03-24 10:21:52 24,5KB
Informacja z otwarcia ofert
1 05.01.2021.12.39.38_Informacja_z_otwarcia_ofert.docx 2021-01-05 12:39:38 18,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Zadernowska 21-12-2020 11:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Zadernowska 21-12-2020
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Zadernowska 24-03-2021 10:21