Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

Budowa mini parku przy ul. Romera - I etap


Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:

„BUDOWA MINI PARKU PRZY UL. ROMERA - I etap

  • Przedmiot i zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa mini parku przy ul. Romera w Szczecinie - I etap.

(CPV 52300008)

2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:

1) ułożenie nawierzchni (ścieżki i plac z szachami ogrodowymi),

2) ułożenie przepustów rurowych dla sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej
i oświetleniowej.

3. Prace będą wykonywane zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • Warunki stawiane Wykonawcom:

  1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni
    z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunek dodatkowy, określony poniżej:

WARUNEK

Wykonawcy, którzy wykażą (wykaz według wzoru stanowiącego formularz nr 4),
iż w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia podając ponadto datę (od dnia...... do dnia........), miejsce realizacji oraz wartość robót.

Za prace podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na ułożeniu nawierzchni utwardzonej (np. polbruk, kostka granitowa, betonowa).

Łączna wartość prac podobnych nie może być mniejsza niż 30.000 zł brutto.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:

  1. Oferta cenowa (według wzoru stanowiącego formularz nr 1); w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę cenową;

  2. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie odpowiednio załączników nr 1 - 3 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny kosztorys ofertowy;

  3. Oświadczenie wymagane ustawą Prawo zamówień publicznych (według wzoru stanowiącego formularzu nr 2); w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

  4. Oświadczenie dot. podwykonawców (według wzoru stanowiącego formularz nr 3);

  5. Wykaz prac podobnych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty, miejsca realizacji oraz wartości (według wzoru stanowiącego formularz nr 4); w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz prac;

  6. Dokumenty potwierdzające, że prace podobne wymienione w wykazie według wzoru stanowiącego formularz nr 4 zostały wykonane należycie;

  7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

  8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu
    i zawarcia umowy.

  • Termin realizacji:

Termin wykonania zamówienia: do dnia 25.04.2006 r.

  • Kryterium:

cena - 100 %

  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  • Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  • Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego,
    w pokoju nr 14 za opłatą 10 zł, od dnia 02.02.2006 r.

  • Oferty można składać do dnia 20.02.2006 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.02.2006 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.

1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Ulicki 02-02-2006 13:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-02-2006
Ostatnia aktualizacja: - 02-02-2006 13:13