Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

Dostawa wraz z montażem oświetlenia dekoracyjnego do Kaplicy Głównej Cmentarza Cenralnego w Szczecinie


Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:

„DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM OŚWIETLENIA DEKORACYJNEGO
DO KAPLICY GŁÓWNEJ CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE”

  • Przedmiot i zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oświetlenia dekoracyjnego do Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie.

CPV 36140000-4

2. Zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 1 - 2.

  • Warunki stawiane Wykonawcom:

1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunek dodatkowy, określony poniżej:

WARUNEK

Wykonawcy, którzy wykażą (wykaz według wzoru stanowiącego formularz nr 5),
iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie obsługi urządzeń energetycznych do 1 kV.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:

  1. Oferta cenowa (według wzoru stanowiącego formularz nr 1 wraz z tabelką);
    w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedną wspólną ofertę cenową;

  2. Oświadczenie wymagane ustawą Prawo zamówień publicznych (według wzoru stanowiącego formularz nr 2); w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

  4. Oświadczenie dot. podwykonawców (według wzoru stanowiącego formularz nr 3). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (-om); w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie;

  5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (według wzoru stanowiącego formularz nr 4) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
    w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób;

  6. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie według wzoru stanowiącego formularz nr 4 posiadają wymagane uprawnienia;

  7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu
    i zawarcia umowy.

  • Termin realizacji:

Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

  • Kryterium:

cena - 100 %

  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  • Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  • Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego,
    w pokoju nr 14 za opłatą 10 zł, od dnia 24.05.2006 r.

  • Oferty można składać do dnia 12.06.2006 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.06.2006 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.

1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Ulicki 24-05-2006 10:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-05-2006
Ostatnia aktualizacja: - 24-05-2006 10:16