Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa piaskownika i remont strumienia Glinianka na odcinku od ul. Koszalińskiej do ul. Narciarskiej (km 0+000-0+372) oraz strumienia Osiniec na odcinku od ul. Koszalińskiej do ul. Tęczowej i strumienia Osieńczyk od ulicy Koszalińskiej do ul. Podolskiej w Szczecinie" - ETAP I : "Przebudowa piaskownika w rejonie ul. Koszalińskiej w km 0+000 do km 0+018 i remont strumienia Glinianka na odcinku od km 0+018 do 0+372"
dot. zadania:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania
pn. „Przebudowa piaskownika i remont strumienia Glinianka na odcinku
od ul. Koszalińskiej do ul. Narciarskiej (km 0+000-0+372) oraz strumienia Osiniec na odcinku od ul. Koszalińskiej do ul. Tęczowej i strumienia Osieńczyk od ulicy Koszalińskiej do ul. Podolskiej w Szczecinie” – ETAP I : „Przebudowa piaskownika w rejonie ul. Koszalińskiej w km 0+000 do km 0+018 i remont strumienia Glinianka na odcinku od km 0+018 do 0+372”
Zamawiający informuje, że dopuszcza dysponowanie dwoma osobami, z których:
- jedna osoba posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z doświadczeniem w realizacji dwóch robót budowlanych polegających na budowie piaskownika lub zbiornika lub innej budowli hydrotechnicznej o konstrukcji żelbetowej monolitycznej o konstrukcji żelbetowej monolitycznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda
oraz
- druga osoba posiada uprawnienia budowlane w specjalności melioracyjnej
z doświadczeniem w realizacji dwóch robót budowlanych związanych z remontem cieku, rowu, ze stopniowaniem, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda,
w zamian za osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej z wykazanym w zapytaniu doświadczeniem zawodowym.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie zamierza przystąpić w miesiącu styczniu 2021 roku do realizacji zadania pn.:
„Przebudowa piaskownika i remont strumienia Glinianka na odcinku od
ul. Koszalińskiej do ul. Narciarskiej (km 0+000-0+372) oraz strumienia Osiniec na odcinku od ul. Koszalińskiej do ul. Tęczowej i strumienia Osieńczyk od ulicy Koszalińskiej do ul. Podolskiej w Szczecinie” – ETAP I : „Przebudowa piaskownika w rejonie ul. Koszalińskiej w km 0+000 do km 0+018 i remont strumienia Glinianka na odcinku od km 0+018 do 0+372”
Zakres prac obejmuje między innymi:
- Dla obiektu: Przebudowa piaskownika w rejonie ulicy Koszalińskiej w km 0+000 do km 0+018:
- przebudowa istniejącego piaskownika wraz z elementami funkcjonalnie związanymi tj. ogrodzenie, kraty, zamknięcia szandorowe
- przebudowa istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wraz z elementami funkcjonalnie związanymi takimi jak: komora, by-pass z przelewem awaryjnym, kanały deszczowe związane, studzienki betonowe, wpusty deszczowe
- budowa drogi technologicznej
- dla obiektu: Remont strumienia Glinianka na odcinku od ul. Koszalińskiej do ul. Narciarskiej (km 0+000 – 0+372):
- remont istniejącej korekcji progowej w postaci stopni wodnych z profili tworzywowych PVC w lokalizacji tożsamej, co stopnie istniejące
- odtworzenie umocnienia koryta cieku w postaci podwójnej kiszki faszynowej leśnej
- umocnienia narzutem kamiennym
- odtworzenie umocnienia wlotu i wylotu z istniejącego przepustu w postaci powierzchniowego umocnienia kamiennego - materacy gabionowych
- nadanie wymaganego przekroju i spadku podłużnego cieku
- plantowanie terenu po robotach podstawowych
- odtworzenie zieleni (obsiew mieszanką traw) wraz z ich pielęgnacją w okresie trwania robót budowlanych
Dokładny zakres prac został zawarty w dokumentacji projektowej, która jest dostępna na stronie ZUK http://bip.zuk.szczecin.pl/zamowienia/pokaz/825.dhtml , w związku z ogłoszonym przetargiem na realizację inwestycji.
Dla wykonawcy realizującego prace budowlane przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe – płatne
w częściach na podstawie zaawansowania robót.
Przewidywany czas realizacji zadania – do 280 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budowy
W związku z powyższym Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty cenowej na sprawowanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją ww. zadania.
Sprawowanie nadzoru przewidywane jest w specjalnościach:
1. hydrotechnicznej
2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
4. drogowej;
Zamawiający wymaga, aby funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego pełniła osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne oraz praktykę zawodową przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera rezydent lub inżyniera kontraktu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem złożonym z co najmniej:
- Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności, oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy w realizacji, co najmniej 2 budów / robót budowlanych:
- jedna - związana z remontem cieku lub rowu, ze stopniowaniem
oraz
- druga - budowa piaskownika lub zbiornika lub innej budowli hydrotechnicznej o konstrukcji żelbetowej monolitycznej,
o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda, realizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót;
- Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 2 budów / robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (dot. robót objętych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, przy realizacji których pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót;
- Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 2 budów / robót budowlanych polegających na budowie drogi lub parkingu o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda (dot. robót objętych nadzorem), realizowanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót;
Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za nadzorowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, przynależności do izby i opłaceniu składki członkowskiej, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Do ogólnych obowiązków nadzoru inwestorskiego należeć będą m.in. niżej wymienione działania:
- podejmowanie działań zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadania w celu zapewnienia realizacji zgodnie z siwz, umową, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną, osiągnięcia wysokiej jakości wykonania prac terminowym wykonaniem inwestycji
- wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania,
- działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zadania,
- zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynowanie działań zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
- organizowanie oraz prowadzenie narad budowy i narad technicznych
- wnioskowanie o wykonanie robot dodatkowych, uzupełniających i zamiennych
- nadzór i kontrola płatności Wykonawcy za wykonane roboty wraz z rozliczeniem końcowym robót inwestycyjnych oraz zapobieganie nieuzasadnionym roszczeniom Wykonawcy
- potwierdzenie gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego, przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz uczestnictwo w pracach odbiorowych,
- udział w przeglądach w okresie gwarancyjnym
- wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących roszczeń Wykonawcy
Obowiązki na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót:
- dostarczenie wraz z ofertą kserokopii posiadanych uprawnień oraz przynależność do właściwej izby budowlanej osób które będą pełniły funkcje techniczne na budowie a przed dniem podpisania umowy oświadczeń inspektorów nadzoru stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru przy realizacji zadania;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja przetargową w zakresie udzielonych odpowiedzi i wyjaśnień, umową o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami;
Obowiązki na etapie realizacji robót:
- opiniowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót, nie później niż w przeciągu 3 dni od dnia otrzymania harmonogramu;
- zatwierdzenie projektu organizacji placu budowy;
- stała obecność na placu budowy w trakcie realizacji zadania;
- bieżąca kontrola dziennika budowy, rejestracja w dzienniku budowy postępu prac budowlanych oraz wszystkich istotnych zdarzeń związanych z realizacją robót budowlanych;
- bieżąca kontrola placu budowy w zakresie bhp i p.poż., kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i utrzymania porządku na budowie, w tym sprawdzenie i zatwierdzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wymagań przepisów ochrony środowiska; kontrola prawidłowości składowania i przechowywania materiałów budowlanych na placu budowy;
- bieżąca kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, technologią wykonania robót, siwz i umową, ofertą Wykonawcy robót, jakością, obowiązującymi normami i przepisami;
- weryfikacja i zatwierdzanie wniosków materiałowych materiałów przeznaczonych do wbudowania , nie później niż w przeciągu 3 dni od dnia otrzymania
- bieżąca kontrola jakości wbudowywanych materiałów;
- sprawdzenie i zatwierdzenie Programu Zapewnienia Jakości;
- ścisła współpraca z projektantami sprawującymi nadzór autorski i innymi podmiotami w zakresie inwestycji;
- bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, w tym mających wpływ na nieterminowość wykonania robót, zwiększenie kosztów, itp. oraz proponowanie rozwiązań;
- w porozumieniu z Zamawiającym – każdorazowo zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia przepisów ustawy Prawo Budowlane, rażących nieprawidłowościach i odstępstwach, a także dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz gospodarki odpadami;
- udzielanie Wykonawcy robót wszelkich informacji i wyjaśnień w zakresie realizowanego zadania;
- wstrzymywanie robót budowlanych prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu, niezgodnie z dokumentacją techniczną i umową i niezwłoczne pisemne informowanie o tych zdarzeniach Zamawiającego;
- kontrola zgodności oznakowania robót z projektem, przepisami obowiązującego prawa oraz wszelkimi innymi uzgodnieniami;
- wnioskowanie o usunięcie z placu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się w sposób niewłaściwy lub jest niekompetentna lub niedbała w wykonywaniu swojej pracy;
- wnioskowanie i usuwanie podwykonawców nie zgłoszonych i nie zatwierdzonych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą PZP;
- organizowanie oraz prowadzenie co najmniej 1 raz w miesiącu (a w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby – częściej) narad technicznych oraz sporządzanie i przekazywanie protokołów uczestnikom narad w terminie do 5 dni od daty narady w formie elektronicznej;
- bieżące egzekwowanie ustaleń z narad technicznych i spotkań dot. realizacji zadania;
- monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym i terminowym oraz sprawdzanie zgodności rzeczywistego zaawansowania z harmonogramem rzeczowo – finansowo – terminowym;
- rozliczanie Wykonawcy robót oraz zatwierdzonych podwykonawców robót pod względem rzeczowym i finansowym; sprawdzanie zaawansowania robót, zatwierdzanie protokołów odbiorów częściowych, akceptowanie płatności przejściowych i płatności końcowej Wykonawcy robót oraz podwykonawców;
- nadzorowanie badań wbudowanych materiałów i produkcji wyrobów (prefabrykatów i elementów konstrukcji) wykonywanych przez Wykonawcę robót oraz podwykonawców;
- zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do jakości i zgodności z wymogami technicznymi;
- ocena proponowanych przez wykonawcę materiałów i urządzeń pod względem równoważności w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej;
- weryfikacja i zatwierdzanie rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań projektowych w porozumieniu z Nadzorem Autorskim;
- zatwierdzanie metod wykonywania robót zaproponowanych przez Wykonawcę robót, w tym wykonywania robót tymczasowych i zabezpieczających;
- weryfikacja „rysunków powykonawczych” sporządzonych przez Wykonawcę robót;
- prowadzenie sprawozdawczości inwestycyjnej, tj. przygotowywanie raportów miesięcznych (w formie drukowanej i elektronicznej) zawierających m.in. informacje dotyczące postępu robót, ilości, zakresu i terminów realizowanych robot, oceny w stosunku do harmonogramu rzeczowo- finansowo-terminowego, opis powstałych problemów i zagrożeń oraz podjętych działań naprawczych, wykaz zmian w dokumentacji projektowej, dokumentację fotograficzną budowy, wykaz roszczeń i etap i ich rozpatrzenia, wykaz zgłoszonych podwykonawców, stan rozliczeń podwykonawców;
- dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;
- potwierdzanie zakończenia robót i gotowości do odbioru robót;
- bieżące sprawdzanie jakości i zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, niezwłoczne powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach oraz egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia wad i nieprawidłowości;
- zgłaszanie Zamawiającemu gotowości do odbioru instalacji i urządzeń w zakresie mediów;
- nadzorowanie przeprowadzanych prób i rozruchów oraz weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych;
- dokonywanie odbiorów częściowych i sporządzanie protokołów odbiorów robót częściowych;
- przygotowanie do odbioru końcowego; sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych, uczestnictwo w pracach odbiorowych;
- przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych dokumentacji dot. realizacji robót oraz wykonywanego nadzoru inwestorskiego;
- identyfikowanie ryzyk powstawania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i osób trzecich, zapobieganie tym roszczeniom, a przypadku ich wystąpienia przedstawienia stanowiska w odniesieniu do tych roszczeń; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych sytuacjach;
- sprawdzenie i akceptowanie ostatecznej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych;
- inwentaryzacja i rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od wykonywania robót budowlanych;
- rozpatrywanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich w związku z realizacją robót budowlanych;
- wydawanie poleceń Wykonawcy robót przyspieszenia lub opóźnienia wykonywania robót;
- dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji robót;
- przygotowywanie komunikatów i dokumentacji fotograficznej dot. postępów wykonywania robót budowlanych na każde żądanie Zamawiającego;
- reprezentowanie Zamawiającego podczas kontroli dokonywanych przez przedstawicieli nadzoru budowlanego i innych uprawnionych organów;
- w przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego (zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych) nadzór inwestorski jest zobowiązany do:
- bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie,
- przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawcy robót zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego;
- przedstawienia opinii dotyczącej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych,
Obowiązki w zakresie podwykonawstwa:
- Sprawdzanie zgodności zakresu rzeczowo- finansowego zgłaszanych projektów umów podwykonawców przez Wykonawcę z umową główną;
- Kontrola bytności zatwierdzonych i nie zatwierdzonych podwykonawców oraz usuwanie skuteczne z budowy nie zatwierdzonych podwykonawców;
- Kontrola bieżąca realizowanych zakresów rzeczowych przez podwykonawców z zakresem zatwierdzonych umów (zgodność pozycji harmonogramu z zakresem rzeczowo- finansowym umowy);
- Rozliczanie rzeczowo- finansowe zatwierdzonych i zrealizowanych umów z podwykonawcami;
- Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli u podwykonawcy;
- Bieżąca kontrola podwykonawców;
- Raportowanie miesięczne w formie tabelarycznej uwzględniające podwykonawcę, zakres rzeczowy wg zatwierdzonej umowy, zakres rzeczowy realizowanych prac w danym okresie, wartość wg umowy, faktyczne zaawansowanie w procentach, termin wg umowy, stwierdzenie zagrożenia;
- udzielania informacji na potrzeby sprawozdawczości i kontroli;
- weryfikacja zakresu robót, zasadności i wyceny prac zawartych w umowach zgłaszanych podwykonawców przed ich zatwierdzeniem;
- ocena zasadności zatwierdzenia danego podwykonawcy
- weryfikacja dokumentów odbiorowych przygotowanych przez podwykonawcę
Obowiązki na etapie po zakończeniu robót:
- finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie realizacji robót;
- sprawdzenie i potwierdzenie gotowości do odbioru wykonanych robót poprzez wniesienie wpisu do dziennika budowy potwierdzającego wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, siwz, umową oraz warunkami technicznymi i normami;
- nadzór nad przeprowadzeniem prób i sprawdzeń obiektu zgodnie z normami i przepisami, sporządzenie protokołów z przeprowadzonych prób i sprawdzeń;
- sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej;
- nadzór i uczestnictwo przy odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;
- przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do założenia książki obiektu;
- wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
- rozliczenie zadania inwestycyjnego obejmującego m.in.:
- końcowe rozliczenie rzeczowo – finansowo – terminowe – w terminie do 7 dni od daty odbioru końcowego robót budowlanych
- protokół z przebiegu wykonania zadania inwestycyjnego i sprawozdanie końcowe z pełnienia nadzoru inwestorskiego,
- kompletną dokumentację odbiorową przekazaną przez Wykonawcę robót;
- kompletną dokumentację (oryginały) w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego (protokoły z narad technicznych, wystąpienia i wnioski Wykonawcy robót, inna korespondencja i dokumenty dot. inwestycji);
- uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji, egzekwowanie od Wykonawcy wykonania obowiązków wynikających z udzielonej przez niego gwarancji i rękojmi za wady; Zamawiający powiadomi nadzór inwestorski o przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi z wyprzedzeniem 7 dni przed wyznaczoną datą przeglądu;
Nadzór inwestorski jest upoważniony do podejmowania decyzji:
- akceptowania i dopuszczenia materiałów do wbudowania po przedłożeniu przez Wykonawcę atestów, deklaracji zgodności, itp. dokumentów;
- zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót;
- wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanymi niezgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, siwz, umową oraz warunkami technicznymi, normami i przepisami;
Nadzór inwestorski ma prawo wnioskować do Zamawiającego o:
- wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
- zlecenie usunięcia wad osobom trzecim w przypadku gdy Wykonawca nie usunie ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie;
- zmianę terminu wykonania robót w przypadkach wynikających z umowy o wykonanie robót budowlanych;
- wydawanie polecenia wykonania robót dodatkowych po otrzymaniu pisemnej zgody na ich wykonanie od Zamawiającego;
- opiniowanie i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo- finansowo – terminowego oraz wnioskowanie o wprowadzenie ew. zmian w trakcie wykonywania robót budowlanych;
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, płatność miesięczną. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, niezbędne do jego wykonania.
W przypadku zainteresowania naszą propozycją prosimy o złożenie oferty cenowej w terminie do dnia 04.12.2020 r.
Oferty należy składać drogą elektroniczną: izabela.lipinska@zuk.szczecin.pl,
Wszelkich informacji w przedmiotowej sprawie udziela p. Izabela Lipińska, tel. 723 578 484 oraz Anna Bury tel. 723 578 438
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Kordecka | 24-11-2020 08:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Joanna Kordecka | 24-11-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Kordecka | 03-12-2020 15:44 |