Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie poszukuje pracownika na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale ds. Inwestycji i Remontów ? podinspektora ds. Inwestycji - w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na zastępstwo spowodowane długotrwałą nieobecnością pracownika.
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie poszukuje pracownika na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale ds. Inwestycji i Remontów – podinspektora ds. Inwestycji - w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na zastępstwo spowodowane długotrwałą nieobecnością pracownika.
Opis stanowiska:
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego w tym: ustalenie zakresu potrzeb i zlecania opracowań dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem uzgodnień, przygotowanie materiałów i sporządzanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych,
- monitorowanie przebiegu inwestycji poprzez prowadzenie nadzoru, koordynacji i kontroli spraw związanych z realizacją zawartych umów i zleceń na sporządzenie dokumentacji projektowej a także realizacji robót remontowych i inwestycyjnych, uzyskanie uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do przekazania obiektów do eksploatacji,
- kontrola wydatków środków finansowych przydzielonych na dane zadanie w planie finansowo-rzeczowym,
- przygotowywanie materiałów do sporządzania planów i sprawozdań dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- współpraca z pozostałymi merytorycznymi wydziałami Zakładu oraz jednostkami zewnętrznymi.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie min. średnie techniczne budowlane,
- minimalny staż pracy 2 lata,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość programów komputerowych: Excel, Word
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, samodzielność, kreatywność
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
Dodatkowe wymagania:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość programów komputerowych: Norma, AutoCAD,
- mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej,
Wymagane dokumenty
- życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych, kontakt, tj. adres e-mail lub numer telefonu,
- list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- ksero dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie),
- oświadczenie kandydata, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z postępowaniem rekrutacyjnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZUK w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2024 r. kształtował się poniżej 6%.
Oferty należy składać lub przesyłać do Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie ul. Ku Słońcu 125A w terminie do: 31.01.2025 r.
uwaga:
- Oferty które wpłyną do ZUK niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji,
- Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone (komisyjnie).
Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów biorących udział w naborze
Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r., poz. 928) wdrożył wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Usług Komunalnych, zwaną dalej procedurą.
Procedura ustala w szczególności Pełnomocnika ds. naruszeń prawa upoważnionego do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych, sposoby przekazywania zgłoszeń wewnętrznych przez sygnalistę, zasady podejmowania i prowadzenia działań następczych, w tym postępowania wyjaśniającego i dalszą komunikację z sygnalistą, a także zawiera informacje na temat dokonywania zgłoszeń zewnętrznych.
Sygnalistą jest osoba fizyczna, która zgłasza informację o naruszeniu prawa uzyskaną w kontekście związanym z pracą, w tym przed nawiązaniem stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy.
Kontakt do Pełnomocnika ds. naruszeń prawa dostępny jest na stronie https://zuk.szczecin.pl
Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Trautman | 13-01-2025 15:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Trautman | 13-01-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Trautman | 13-01-2025 15:52 |