Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

Budowa lapidarium przy ul. Radosnej 53 w Szczecinie


Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:

„BUDOWA LAPIDARIUM PRZY UL. RADOSNEJ 53 W SZCZECINIE”

  • Przedmiot i zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa lapidarium przy ul. Radosnej 53 w Szczecinie.

(CPV 45112714-3).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.

1) roboty nawierzchniowe,

2) prace zieleniarskie,

3) odnowienie i ułożenie płyt nagrobkowych oraz odnowienie pomnika.

3. Prace będą wykonywane zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • Warunki stawiane Wykonawcom:

1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki dodatkowe, określone poniżej:

WARUNEK I

Wykonawcy, którzy wykażą (na formularzu nr 4), iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia podając ponadto datę (od dnia...... do dnia........), miejsce realizacji oraz wartość robót.

Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie ścieżki żwirowej lub placu żwirowego o powierzchni minimum 150 m2.

Łączna wartość prac podobnych nie może być mniejsza niż 14.000 zł.

WARUNEK II

Wykonawcy, którzy wykażą (na formularzu nr 5), iż dysponują osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prac konserwatorskich, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja
i restauracja dzieł sztuki (lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków) i odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków oraz potwierdza powyższe fakty przedkładając dyplom i oświadczenie (odnośnie odbytej praktyki).

WARUNEK III

Wykonawcy, którzy wykażą (na formularzu nr 5), iż dysponują osobą przewidzianą
do pełnienia funkcji kierownika budowy, która ma uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada odpowiednie zaświadczenia.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia
i dokumenty:

  1. Oferta cenowa (na formularzu nr 1);

  2. Kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów sporządzony na podstawie załączników nr 1, 2 i 3;

  3. Oświadczenie wymagane ustawą Prawo zamówień publicznych (na formularzu nr 2);

  4. Oświadczenie dot. podwykonawców (na formularzu nr 3);

  5. Wykaz prac podobnych (na formularzu nr 4);

  6. Dokumenty potwierdzające, że prace podobne wymienione na formularzu nr 4 zostały należycie wykonane;

  7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (na formularzu nr 5);

  8. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione na formularzu nr 5 posiadają odpowiednie wykształcenie, doświadczenie, uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego;

  9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  10. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu
    i zawarcia umowy.

  • Termin realizacji:

Termin wykonania zamówienia - 30 dni od daty przekazania placu budowy.

  • Kryterium:

cena - 100 %

  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  • Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  • Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego,
    w pokoju nr 14 za opłatą 10 zł, od dnia 23.09.2005 r.

  • Oferty można składać do dnia 12.10.2005 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.10.2005 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.

1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Ulicki 23-09-2005 11:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-09-2005
Ostatnia aktualizacja: - 23-09-2005 11:17