Dostawa urządzeń zabawowych
Zamawiający Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie, ul. Ku Słońcu 125 A ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.:
„DOSTAWA URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH ”
Przedmiot i zakres zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych. CPV 35635200-2
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę - na wskazane przez Zamawiającego zieleńce i parki Gminy Miasto Szczecin - urządzeń zabawowych zgodnie załącznikiem nr 1 wraz z montażem oraz kompletnymi instrukcjami obsługi i eksploatacji dla każdego z urządzeń.
3. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez uprawnione jednostki certyfikujące.
Warunki stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty:
Oferta cenowa (na formularzu nr 1);
Oświadczenie wymagane ustawą Prawo zamówień publicznych (na formularzu nr 2);
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Oświadczenie dot. podwykonawców (na formularzu nr 3);
Certyfikaty bezpieczeństwa dot. oferowanych urządzeń zabawowych wydane przez uprawnione jednostki certyfikujące.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną, albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
Termin realizacji: 35 dni od dnia podpisania umowy
Kryterium:
cena - 100 %
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego,
w pokoju nr 14 za opłatą 10 zł, od dnia 09.03.2005 r.Oferty można składać do dnia 25.03.2005 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.03.2005 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4.
1
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Ulicki | 09-03-2005 10:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-03-2005 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-03-2005 10:13 |